Administratiesoftware maakt het voeren van de boekhouding een stuk eenvoudiger. Als ondernemer wil je altijd tijd besparen in de agenda.

De administratie neemt vaak te veel tijd in beslag, waardoor je minder aandacht kunt besteden aan de zaken die echt belangrijk zijn voor je bedrijf, zoals het realiseren van groei.

Assisting You geeft je inzicht in de top 5 administratiesoftware voor ondernemers. Laten we starten bij nummer 5, om het spannend te houden!

Boekhouding_online_virtual_assistant
  1. Boekhoudrobot Exact maakt factureren makkelijk

Op de vijfde plaats vinden we de geavanceerde boekhoudrobot van Exact. Je kunt tegen een maandelijkse investering van net geen 40 euro aan de slag met deze boekhoudrobot. Vooral het factureren wordt een stuk eenvoudiger. Je kunt deze administratiesoftware eerst goed uitproberen. Er geldt namelijk een proefperiode van 30 dagen.

  1. Praktische functies in MoneyBird

MoneyBird administratiesoftware is gebruiksvriendelijk en biedt tal van handige functies. Zo kun je gebruik maken van je eigen lay-out en is het heel eenvoudig om incasso’s en herinneringen te sturen als dat nodig is. Betalingen met PayPal en iDEAL zijn goed mogelijk en ook UBL facturatie ontbreekt niet aan de mogelijkheden. Je kunt zelfs online offertes goedkeuren, wat superhandig kan zijn. MoneyBird is beschikbaar in 3 verschillende pakketten. De goedkoopste variant kost je slechts een tientje per maand. Het meest uitgebreide pakket kost je 25 euro per maand.

  1. De super goedkope oplossing van e-Boekhouden

Zoek je een goede oplossing om de boekhouding makkelijker en sneller te maken, maar voel je er niet zo veel voor om veel te investeren? Dan is e-Boekhouden misschien wel de beste oplossing voor jou! De eerste 15 maanden hoef je namelijk helemaal niets te betalen voor het gebruik van deze administratiesoftware. Wil je er na deze periode gebruik van blijven maken? Dan betaal je nog geen tientje per maand! De administratiesoftware wordt vooral aangeraden voor starters met een basic administratie. Voor grote bedrijven is deze oplossing dan ook een stuk minder geschikt.

  1. Leuker kunnen we het niet maken.. Wel makkelijker!

Met een 9,4 beoordeling vinden we deze oplossing op de tweede plaats. We hebben het hier over de administratiesoftware van Ficsus.nl. Let op, geen fiscus maar ficsus.. Belangrijk verschil! Het is dus geen oplossing van de belastingdienst, maar er is wel een praktische link naar de belastingdienst in de software verwerkt. Iedereen, van ZZP tot MKB, kan gratis gebruik maken van dit programma. 

  1. Een voordelige oplossing voor ZZP’ers: MoneyMonk

Steeds meer bedrijven kiezen voor slimme oplossingen voor het praktisch en snel voeren van de administratie. Zo zijn er steeds meer ondernemingen die een Virtual Assistant inschakelen voor uitbesteding van de administratie. ZZP’ers maken deze keuze minder snel, vooral omdat de administratie vaak een stuk beperkter is. Dat betekent natuurlijk niet dat je het niet sneller en makkelijker wilt maken! Dit doe je met MoneyMonk, dé administratiesoftware voor zelfstandigen. Je krijgt een proefperiode van 30 dagen. Ben je blij? Dan ga je slechts 10 euro per maand betalen. Door de gebruiksvriendelijkheid en de slimme functies is deze software al 4 maal tot beste keuze bekroond en wordt de oplossing beoordeeld met een 9,8!

 

Kies voor zekerheid met een Virtual Assistant!

Je wilt tijd besparen op het voeren van de administratie. Boekhouden online klinkt dan aantrekkelijk, maar je wilt ook de zekerheid dat alles écht goed verwerkt wordt. Daarnaast zijn er bijzonderheden in je administratie die moeiteloos opgepakt moeten kunnen worden. Tja, dan kies je toch echt beter voor een Virtual Assistant. Natuurlijk vertel ik je graag meer over de mogelijkheden van het uitbesteden van je administratie. Benieuwd? Neem dan contact op!

Stuur mij een appje
1
Vragen? Let me know!
Hey 👋 Waar kan ik je mee helpen?